Lediga tjänster

Söker du ett meningsfullt jobb på en trivsam arbetsplats? Då är Solängskolan rätt! Vi är en liten skola med många vuxna - ca 50 anställda som tror att vår skola har mycket att bidra med!

Är du intresserad av att arbeta som timvikarie efter behov på förskola eller skola så hör gärna av dig till info@solangskolan.se.

Idrottslärare för årskurs 3-9, från och med hösten 2024

Vi söker dig som har pedagogisk kunskap och erfarenhet för att undervisa i idrott och hälsa från och med årskurs 3-9. Du är en trygg ledare och har förmågan att lyfta både de fysiska och teoretiska delarna in undervisningen på ett sätt som skapar lärande och rörelse hos eleverna.

Allmän information

Vid alla anställningar tar vi stor hänsyn till personlig lämplighet och önskar att sökande delar skolans kristna värdegrund.

Anställningsförfarandet pågår löpande.

Om man behöver hitta bostad för att kunna ta tjänsten så kan vi hjälpa till genom att tillfråga skolans stora och välvilliga kontaktnät.

För mer information om tjänsterna: Rektor Daniel Engelbrekt, 073-310 13 73

Ansökan skickas till: rektor@solangskolan.se